יום שבת, 20 ביולי 2013

אקסלנט פיתוח עסקי


אודותינו

הרעיון העסקי של אקסלנט פיתוח עסקי התהווה בתחילת 2010 לאחר שמייסד החברה, מאיר שביט, הגיע למסקנה שיש צורך בניהול ארגוני מסוג חדש – החברה שלנו שמה דגש על ערכים של יחסי אנוש, במקביל לקיום תהליך מכירות במיקור חוץ.

הערכים שלנו

גילוי לב , מחויבות , מקצועיות , יוזמה,  אמינות

חזון

אקסלנט פיתוח עסקי שמה לעצמה מטרה לעזור לעסקים קטנים ובינוניים להגדיל את הרווחים. אנו מספקים סוכני  מכירות שטח במיקור חוץ, בונים טקטיקת  מכירות, יוצאים לפגישות סגירה ומנהלים משא ומתן כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר במטרה להגדיל לכם את מאגר הלקוחות ולהגדיל הכנסות.

החברה מתבסס עקב על הערך פותחים דלתות בשבילך. אנו למעשה נספק מענה לכל צורך בתחום המכירות שעומד בפני ארגונך , על מנת לתרום באופן מרבי להתפתחותו ולהצלחתו.


לקוחות

הלקוחות של אקסלנט BD מגיעים ממגוון רחב של שדות עיסוק מחברות קמעוניות דרך חברות היי-טק ועד חברות נותנות שירותיים. לכולם מכנה משותף אחד שהוא חיפוש הגדלת רווחים, בין אם זו חברה קטנה המעוניינת לתפוס נתח שוק גדול יותר ולהיות חברה בינונית או חברה בינונית שמחפשת הגדלה בקו מוצרים כדי שהיא תוכל להיות גדולה. אנו מסייעים לחברות אלה על ידי צוות מיומן של אנשי מכירות בעלי ניסיון של שנים עם אחוזי הצלחה של 80% בסיוע לחברות להגיע ליעדם. אנו משקיעים משאבים רבים ויקרים למען לקוחותינו על מנת להשיג יעדים עבורם. מקצת הלקוחות ששירתנו אותם במקצועיות:  W-K מדיה , ,ARC Technology Ulexite , גלזמן סחר וייבוא, Sunrise Projects, בראנדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה